Frågor och problem
Har du något att fråga, eller har du upplevt problem med din tjänst? Nedan hittar du våra rekommenderade metoder för att kontakta vår kundtjänst, så kan du kontakta oss när du har ett problem med din tjänst till exempel. Vi strävar efter att svara på dina frågor så fort som möjligt, vanligtvis inom ordinarie arbetstid.
TeamSpeak
Du kan kontakta vår kundtjänst genom att använda TeamSpeak under normal arbetstid Finland vilket innebär 10:00 till 18:00 GMT+2. Du kan gå med i vår Teamspeak server på voice.net9.fi. Vänligen gå med i kanalen Support/Tuki när du ansluter till vår TeamSpeak server för att få hjälp från vår personal.
Skype
Du kan gå med i vår Skype chatt från vår sida sidfot eller från medföljande länk: Skype. Vi kommer att svara under normal arbetstid Finland vilket innebär 10:00 till 18:00 GM+2. När de blir samtalet, ange ditt problem i ett meddelande. Detta kommer att göra det lättare för vår personal som hjälper dig med ditt problem avsevärt.
E-post
Du kan nå oss via e-post dygnet runt, 24/7. Om du redan är registrerad kund kan du använda e-post som du är registrerad med så att vi kan se information om dina produkter och annan kundinformation. Du kan nå vår e-postsupport på support@net9.fi.
Webbplats chatt
Chatt på vår hemsida kan användas för att nå vår produktsupport. På den högra hörn, tryck på chattknappen för att öppna chatt. Knappen syns bara när vår personal är availablee på chatt. Under denna tid "Online" kommer att läsa i det nedre högra hörnet på sidan.